En vilodag :)

Idag har jag inte gjort mycket. Skönt! ;) Vaknade hos älsklingen vid halv 12 (a). Gick då hem och städade lite och efter det la jag mig i soffan och kollade... Jomenvisst! Oc ;D Somnade såklart och sov i ca två timmar, då vaknade jag av att Magda ringde :P Något som ofta händer för både henne och mig. Är det jag som vilar, så är det hon som ringer och väcker mig och är det hon som vilar, så är det jag som ringer och väcker henne haha! Men då tänkte jag att jag skulle göra något, så då ställde jag till min bullfest! Eller, jag bakade iaf en sockerkaka och garnerade den lite fint :) Och nu har jag ängnat mig åt att sminka mig själv. Testade ett "kallt" och ett "varmt" öga, silver och guld. Tycker inte om guld så mycket, kan vara för att jag är en "kall" person, för man brukar oftast veta om man är varm eller kall beroende på om man föredrar silver eller guld, och jag då som sagt föredrar silver :) Och så är jag ju "kall" för att jag har blå ögon med ;) Men iaf, testade lite och jag måste säga att det guldiga ögat blev jättebra, och jag trivs faktist i guld! För tillfället iaf :P Tog lite bilder, synd bara att min mobilkamera suger åsne röv :/ men jag har tyvärr ingen annan kamera...


Mummsfillibabba ;)


Båda ögonen :)


Höger öga, det silvriga ögat med lite stänk av lila och svart ;)

vänster öga, det guldiga ögat, med lite stänk av brunt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback