Vilka är ni?

Antalet läsare har ökat på min blogg :) Fast än är jag långt ifrån att hamna på "mest-besökta-listan". Men jag strävar inte efter det. Jag tycker bara det är roligt att skriva :) Föresten en del som är med på den där listan är det ju inte ens något speciellt med, tycker jag iaf. Det dom skriver om kan väl vem som helst skriva om, så varför har just dom hamnat där? Fast, jag bidrar ju till att dom är där för jag läser ju faktist en del bloggar som ligger uppe på den där listan, höhö.

Men nu till saken. Jag tycker det är jätteroligt att några vill ta del av vad som händer i mitt liv :) Även om det kanske inte är så intressant :P Men jag vet ju inte vilka alla är... Så det skulle vara roligt om ni ville slänga iväg en kommentar så jag får veta :)


Kommentarer


Postat av:Emy

Emmie! (y)

2009-07-29 @ 14:09:37
URL:http://thewindcriesmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback