Var är sommaren?

God dagens!
Kom precis ut till Magdas stuga. Hade egentligen tänkt åka ut hit till kl12, men det blev lite ändrade planer hehe. Katterna va iaf svinhungriga! Speciellt Oliver, men det va väl ingen nyhet. Han blir ju hungrig igen så fort han ätit upp det han har i skålen, haha! Hästarna står och hänger i hagen. Dom ser väldigt uttåkade ut... Ska rida Gustav lite idag och Molly ska få vila eftersom jag körde galopprogrammet med henne igår.

Hittade några filmer när jag snokade runt här hehe (a) så ikväll ska jag nog kolla igenom ett par stycken för att fördriva tiden så jag inte känner mig så ensam. Älsklingen kunde ju inte följa med hit ut idag eftersom han har spelning ikväll :/ Men kanske... Kanske ska jag åka in och hämta honom ikväll/inatt när han har spelat klart. Men det får vi se :)

Nu måste jag nog dra mig bort till stallet. Så inte hästarna tror dom har blivit övergivna :P

Och föresten. Vart är sommarvädret? Jag vill kunna bada och sola! Jag vill kunna vara ute ovh göra saker. Nu vill jag nästan bara sitta inne...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback