Utflykt till mormor <3

Kom precis hem. Jag och älsklingen åkte ju ner till mormor idag en sväng när jag varit i stallet :) Det va mycket trevligt! Vi fick jättegod mat, som vanligt ;) och efter maten satte vi oss ute i trädgården och pratade lite. Tog även lite bilder som jag tänker ladda upp nu :)
På vägen hem stannade vi till i stallet och tittade till hästarna och gav Magdas hungriga katter lite mat :P För jag har bestämt mig för att sova hemma inatt och sen åka ut imorgon och va där ute till på söndag ist. Det blir så mycket åkande fram och tillbaka annars tycker jag.
 
 
 

Ikväll funderar jag på att gå och hyra en film och köpa en liiiten godispåse, det är ju faktist fredag! ;) Älsklingen har ju spelning ikväll igen, så jag får roa mig ensam :/ Men han kommer hit och sover sen iaf :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback