Utebio i trädgårn´ ikväll :)

Kom precis hem. Jobbade inte lika länge som igår men det beror på att jag är klar nu ;) Fast ska jobba några timmar imorgon iaf, för att finslipa på detaljerna :P och torka golven en gång till.
Idag på lunchen, fy fan va stressad jag va! Kommer säkert få magsår en vacker dag. Fast, jag har hört att det där bara är en myt? Jaja iaf, först åkte jag till braskens bro för att kolla om jag hade fått pengar. Det hade jag! Och inte lite heller! Ibland är faktist dom på försäkringskassan trevliga alltså höhö. När jag ändå va där så köpte jag Mcdonalds mat till lunch (a) OCH FY FAN JAG TROR JAG DÖR så sega dom är där! Som tur va fick jag rätt mat ;) Åkte hem, skyndade ut med Troja för att kunna äta i lugn och ro efter det. Sen susade jag iväg till jobbet igen. Puhh, säger jag bara! ;)

Ikväll blir det iaf utebio i trädgårn´ med älskling, Mike och Emmie, JIPPI! :D Och dom visar ju inte vilken film som helst... The Holiday, den är så sjukt bra alltså! :D

Nahepp, bäst jag går och fixar. Kanske ska ta och vila mig en stund också... Aja det märks ;)

Pusshaj :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback