Twilight



Nu har jag sett den då. Trodde verkligen inte att den skulle va bra. Men jag måste faktist hålla med alla andra - SKITBRA! Förra gången jag såg en vampyrfilm va det Låt den rätte komma in, och den va verkligen sååå dålig! Hade kanske trott att den här skulle vara något liknande, men där fick jag för att jag drog alla vampyrer över samma kam! Det här var verkligen en sån gullig film så det pirrade i magen, och det va ruskigt länge sen jag hade fjärilar i magen av en film. Och det beror inte på killen i filmen, som "alla" säger är så "skitsnygg", jag tyckte han va rätt ful :P det va själva handlingen, förbjuden kärlek. Så otoligt ont det måste göra! För er som inte har sett den och som tror likadant som jag trodde - se den! Man måste bilda sin uppfattning själv, och jag hade ju helt fel uppfattning från början ;) Det här kan va den bästa film jag sett!





Kommentarer


Postat av:malin

hahahaha! jag såg den rätte komma in nu häromdagen, har inte sett en dåligare film. knappast iallafall! men twilight är så sjukt bra :D

2009-07-26 @ 17:32:37
URL:http://maliiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback