Trötter

Nu har jag avnjutit en härlig måltid sushi och även fått smaka vårrullar som mamma och Anders köpte. Det va faktist skitgott! Har även kollat lite på tven, sommar med Ernst, haha. Är verkligen jättetrött så jag funderar starkt på att gå och lägga mig nu och läsa en stund innan jag somnar... Jag vet klockan är bara typ21, men är man trött så är man. Ikväll har älskling spelning igen (imorgon och på lördag med för den delen, på Mörnes eller hur det kan stavas haha), hoppas du har roligt och att det går bra honey :) så därför har jag inget annat för mig ;P Imorgon däremot ska älskling och jag åka ner till min mormor och hälsa på henne under dagen :) Det ska bli roligt, precis som en utflykt hihi. Ska till stallet på morgonen och greja, men måste antagligen tillbaka dit senare på eftermiddagen/kvällen för nu har Magda åkt på bort igen hehe, så eventuellt ska jag sova i stugan igen :) Men det tycker jag bara är roligt.

Time to sleep, goodnight :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback