Sunes sommar

Jag och älsklingen sitter just nu och kollar på Sunes sommar som går på barnkanalen :) Den filmen är ju bara för rolig hehe.

Idag har det varit en sån där slappis dag igen. Vaknade ganska sent, jag vaknade före älsklingen ;P så då började jag med att städa hela lägenheten och tvättade några tvättmaskiner :) Sen när älsklingen vaknade åt vi lite frukost. Och som sagt, nu kollar vi på Sunes sommar :)

Senare, kanske runt kl19, ska vi åka ut till stallet och sova i Magdas stuga inatt, eftersom My åker hem idag och att det inte finns någon hemma där på gården. Det är lite riskabelt om någon av hästarna skulle smita eller göra sig illa när ingen är där. Tyvärr kan jag inte köra oss ut dit, för Anders hinner tydligen inte kolla på bilen idag. Men där emot kanske vi kan få skjuts ut av honom :)

Nu ska jag återgå till soffan bredvid älsklingen min :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback