Städning på G

Jag och älsklingen kom hem från Magdas stuga vid sisodär kl12 kanske... Då gick jag först upp med alla grejerna och sen raka spåret till Troja (Martinas hund som jag rastar lite) och gick ut en sväng med henne. Blev inte så lång sväng idag, för dels har jag väldigt ont i knät (och ja, jag har faktist det! Det är inte som jag säger för att jag är lat ;P) och sen ska jag försöka storstäda här hemma, haha! Behöver egentligen bara dammsuga och diska har mamma sagt, men här ser ut som skit ;) så det är lika bra att skrubba allt! Och föresten känner jag mig peppad för att städa :O Ibland får jag ett sånt ryck, får ni det med? Och nu har jag fått ett sånt ryck, så först ska jag börja med att ränsa ut allt skit jag har på databordet och i bokhyllan, sen damma av det. Sen dammsuga och aa, hela baletten ;D

Imorgon blir det mer städning. För då ska jag nämligen städa, alltså jobba, på Anders jobb, och få betalt såklart ;) wohoo! Får se hur många dagar det tar, man ska ju göra det nogrant. Men det går nog ändå ganska fort tror jag. Men pengar är ju alltid gött tycker jag ;)

Nae nu kan jag inte sitta här och damma igen på stolen - tillbaka till städningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback