Shit så jävla trött jag är!

Min dag började kl10. Då gick jag upp ur en så jäkla konstig dröm :S trodde nästan den va sann... Vid 11 snåret gick jag bort och hämtade Troja (Martinas hund som jag ska gå ut med lite ibland) och då tog vi oss en långpromenix i det fina vädret :) Kanske rättare sagt ska säga HETA vädret för det va värkligen supervarmt! Blev en timmes promenad och när jag va klar åkte jag nästan direkt till stallet. Longerade Molly lite på banan och hon va nästan lika seg som mig :P Kom nyss hem så nu blir det en avsvalkande dusch och lite mat! Är så jävla slut i kroppen så jag tror jag somar snart... Funderar även på att baka lite, då kanske jag piggnar till.
Aa, det märks ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback