Picknick med honey vid ån <3

Imorse ringde min körlärare och väckte mig vid kl7.15, hon undrade om jag kunde köra kl8.45 ist för kl15... Och självklart kunde jag det! Jag behöver inte någon sovmorgon för jag är alltid så pigg och på allerten ;) Körlektionen gick väl sisådär haha :P

Sen på eftermiddagen hade jag och honey picknick nere vid ån :D Jättemysigt och jättegott! Och föresten, gårdagen va jättemysig! Först kom honey hit och då öppnade vi ett paket som jag hade köpt till oss hihi. I det låg det var sitt halsband med första bokstaven i våra namn, ett B till mig och ett N till honey såklart :) Sen gick vi till Steve´s och åt en dyr måltid höhö. Gick även svängen förbi Hemköp för att köpa lite gottigotti och sen begav vi oss hem till mig för att se "Min stora kärlek" som gick på tven :) Verkligen en supermysig kväll och en dag att minnas! Älskar Dig mest av allt i hela världen min prins ♥

Nu har honey åkt med sina kompisar för att bada. Jag ska ta och se mina två sista avsnitt av Oc säsong 3 ;) Sen blire sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback