Jag älskar landet!

Särskillt alla flugor, spindlar och andra gosiga insekter som krälar okring här inne i Magdas lilla hus ;P Igår innan jag och älskling skulle sova så smällde vi ihjäl massa flugor med ett rosa ridspö som vi hittade haha! Sen satt det även en stor spindel i taket som vi försökte avliva... Men den försvann mystist när älskling hade kladdat bort två ben på den :O

Men förutom alla insekter då, så är det ju bara för härligt på landet! Jag vill verkligen bo såhär en vacker dag :D

Igår myste vi i soffan med film, Pirates of the caribean, ettan alltså, för det va så länge sedan :) Sen hade vi även chips och choklad att mumsa på ;) Men fy fan va mörkt det va ute! Det regnade ju så då blev det väl mörkare än vanligt. Men när klockan va ca22 så va det bäcksvart ute, brrr!

Kom nästan precis in nu. Har varit borta i stallet en sväng nu på morgonen och ridit Molly och så longerade jag även Gustav lite :) Och nu blir det frukost med en nyvaken älskling och kanske Pirates 2? ;)

Just det glömde berätta att igår när jag gick bort till stallet för att greja lite och släppa ut hästarna så kom Matilda förbi en sväng. Och hon hade med sig en present till mig för att jag klarade körkortet :) Så himmla gulligt av henne! Det var en ask med ahlgrens bilar i och i asken fanns även en liten rosa leksaksbil hihi :)

Skriver kanske mer senare... PUSS :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback