Hur kan det bara gå så fel?

Jag är ingen sån person som läser tidningar och kollar på nyheter på tven och sådär... Så det är därför jag inte har hört om det här tidigare. En 15-årig flicka blev den 7 juni mördad när hon va på skolfest med sina kompisar. Hennes kompisar märkte att hon hade försvunnit och letade efter henne och så hittade dom henne svårt skadad i en skogsdunge. Dom kallade direkt på hjälp, men flickan klarade sig inte och dog på sjukhuset. Dödsorsaken är troligtvis kvävning eftersom hon hade märken på halsen, men även på resten av kroppen men inte så att dom va dödliga.

Jag kom in på en blogg av en slump när jag kollade runt lite, http://minneavtherese.blogg.se/ och det är hennes kompisar som har bildat en blogg till minne av henne. Så himmla fint gjort! Därför blev jag lite nyfiken på vad som egentligen hände Therese och sökte på google efter artiklar. Och det här måste jag säga, berörde mig så himmla mycket! Hur fan kan människor vara så grymma? Va är det för värld vi lever i egentligen? :(

Vila i frid tjejen! Skänker en tanke till dina anhöriga och vänner också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback