Frukost med en katt i knät

God morgon! Vaknade för en liten stund sen. Hade bestämt mig för att om det va fint väder idag, så skulle jag gå upp kl8, göra mig iordning och rida ut en liten sväng. Annars om det va fult väder så skulle jag sova en stund till... När jag vaknade kl8 så tittade jag ut och ser att det är jättemulet :/ Okej det regnade inte och då kan man ju rida ut ändå. Men jag somnade om och vaknade vid kl9 ist och det är fortfarande mulet. Så jag bestämde mig för att låta Molly vila idag. Än så länge, jag kanske ångrar mig hehe.

I ett tidigare inlägg skrev jag ju att det va så mysigt för jag såg hästarna i hagen från sovrumsfönstret, och att det skulle bli så mysigt att vakna, titta ut och se dom där. Det är bara det att jag ser dom inte xD för antagligen har dom gått in i uteboxarna som finns i hagen :P Annars är det någon som har snott dom, om dom inte har rymt :O Men det tror jag inte.

Mamma kommer och hämtar mig vid kl12 och då ska vi åka och handla. Men innan det så tänkte jag plocka iordning lite här i stugan och lite senare tänkte jag ta in hästarna så dom får äta lite och vila sig inne i sina boxar. Sen får My släppa ut dom sen när hon kommer.

Gick på toan för en stund sen och när jag kom tillbaka va skinkan på min macka försvunnen! Då ser jag Oliver sitta på golvet under bordet och slicka sig om munnen. Jag undrar vem som tog min skinka... ;)

Föresten, hade en så hämsk dröm inatt :(

Kommentarer


Postat av:Nathalie

aa, precis. Oscar Nordh :p hehe

2009-07-12 @ 11:54:33
URL:http://nathalieonnerth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback