Fy fan...

När jag väl började städa så va jag inte så peppad längre, haha! Men städade ändå mitt rum jättenoga :) Dammsög även i badrummet, mammas rum och "matrummet". Resten tar jag imorgon ;) För uj så trött jag blev och svinhungrig är jag med! Städning tar på krafterna hehe. Nu ska jag se om det finns något att äta och sen måste jag nog vila en stund. Gick ju faktist upp halv8 för att mortionera hästar på morgonkvisten idag, så då kan jag behöva en liten eftrmiddagsblund.

Hade bäddat sängen så fint. Men det är ju inte länge det får vara fint, jädra katter! Nu har Björne och Nalle-Maja lagt sig under madrassen och knölat till täcke och lakan, gah! Tur för dom att dom är söta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback