Finish for today

Kom nästan precis hem. Nu är jag färdig jobbad för idag ;) Städa kanske inte är det roligaste jobbet, men jag måste säga att det är ganska rogivande att gå där i sin egen takt, lyssna lite på musik och dra med moppen. Och Anders och jag kom ju överrens om en mycket bra timlön, så det gör nog sitt också! Det är ju dom nya lokalerna jag städar så det finns ju knappt några möbler och sånt, så på så sett så är det smidigt eftersom det är öppna ytor. Men byggjobbarna måste ha slarrvat lite med "byggstädningen" för jag skrubbade fan en toalett och ett litet förråd i 1,5 timme! Men efter det kunde man fan spegla sig i kaklet alltså ;D Får se hur långt jag hinner imorgon, men har hela veckan ut på mig så det ska jag nog fixa :)

Nahepp, nu är det bara städningen här hemma kvar, ujuj! Men det är bäst jag gör det så är det gjort ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback