Åskväder

Dagen började med en dubbel körlektion. Gick faktist bra! Sen ringde Magda och frågade om jag ville följa med ut till Stensvassa och hjälpa henne att rida. Skrittade + travade lite på Jessica och sen skrittade jag av Company när Magda hade ridit honom. Betade med en snäll Baronesse! Sen tog vi en sväng ner till bryggan och badade, superhärligt! På vägen hem blev der regn och åskväder. Hade tänkt följa med Magda tillbaka till stallet (vårdsberg alltså) och rida Molly men eftersom det spöregnade så skippade jag ridningen idag... Hade blivit genomblöt av att bara rida till ridhuset från betet! Magda skulle titta till dom lite senare :)

Nu blir det en dusch, mitt hår behöver sannerligen tvättas! Sen ska jag till honey och äta hemgjord pizza :) Byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback