Ajax Universal

Imorse åkte jag till stallet, själv med bilen hoho ;) för att fortsätta städandet av stallet. Magda och jag har skrubbat nästan allt med Ajax Universal spray :P Det lät ungefär såhär: "fan va skitig den här hinken är - jag tar lite ajax universal!" eller:"ta lite Ajax Universal på golvet så blir det nog rent" haha :P Ahmet sprutade även ner hela stallet med det innan han spolade med vatten. Så letar ni efter ett bra rengöringsmedel kan jag rekomendera Ajax Universal spray HAHA!

Efter städandet åkte jag förbi Linghem och hämtade mammsen :) och nu kom vi precis hem. Solen skiner ju och det är värsta fina vädret, så jag är sugen på att åka och bada och äta glass i stora lass :D Får se, det kanske blir en sån tur :) Vad ska ni göra idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback