Söndag

Idag har jag jobbat igen. Gick bra :) Och efter jobbet så åkte jag till Molly, och när jag kom dit så släppte vi ihop Molly, Lovisa, Prallen  och Tyra, eftersom Molly har gått med Santa förut och nu har ju hon flyttat :( men det verkade lugnt, det va nästan så att Molly blev "ledaren" där ett tag :P För alla följde efter Molly vart hon än gick haha :P Red iaf en liten sväng. Fruset och hårt som fan! :( Jag hatar det här! Så det blev en skritt plus travsväng som vanligt... Funderar stakt på att flytta Molly till Vårdsberg, där jag jobbar. För ska jag rida Galisia och Bambi så har jag ju "alla" hästar på samma ställe :P Och så finns det ju ridhus ;D Men jaja, det ordnar sig ;) Nu är jag iaf astrött i kroppen, så ska ta en VARM dusch och sen äta lite. Och sen ska jag va med älsklingen :D <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback