SOMMAR!

Nu är jag jättesommarsugen! :( Härliga soliga dagar, varmt väder, bada och sola, rida ut tidigt på morgonen och känna hur dagen vaknar (haha, lät lite roligt men så är det faktist), grillkvällar hemma hos älsklingens syrra på landet :D (dit som älsklingen och jag ska flytta i framtiden <3), mycket glassätande, SOMMARKLÄDER (på sommaren är det så härliga färger på kläderna, just nu är det typ bara grått, svart och brunt och det känner jag mig tråkig i :P), det är ljust på morgonen när man går upp (går man upp kl 9.00 nu så känns det som mitt i natten), det är ljust länge på kvällarna så man kan sitta ute, och om det skulle regna så är det iaf ändå ganska så varmt. Jaa, jag tycker att sommaren ska komma nu :D Men tyvärr dröjer det nog ett tag till... Men något man kan se fram emot som för hoppningsvis kommer ganska snart är såna där härliga vårdagar som ändå är ganska så varma med mycket sol och fåglekvitter :D thihi! Januari och februari känns så långa månader, för dom är så gråa och trista på något sätt :/ 



Kom precis hem från stallet, och idag red jag faktist en liten sväng :) Det va fortfarande fruset och lite hårt i marken men bättre än för några dagar sen, men blev bara skritt och trav. Molly va piggelin :P fast inte värre än vanligt trots att hon har vilat fyra dagar nu. Känner att min huvudvärk som jag hade igår börjar komma tillbaka, så jag har satt på mig mina fina läsglasögon för att se om det blir bättre haha ;) Men nu ska jag äta, sen får jag se om jag orkar städa eller om jag tar det imorgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback