Smoothie

Idag vaknade jag hos älsklingen vid halv 12 :) <3 Då gick jag hem och åt lite och gjorde mig iordning och sen gick jag och träffade Emelie utanför simhallen :) Blev att simma 30 min, och den här gången kändes det som tiden gick fortare, men däremot va det jobbigare :P Efter simhallen gick vi och solade inne i stan, eftersom det är så dyrt i simhallen. Jag va väldigt trött efter ansträngningen i simhallen :P så jag somnade i solariet hehe ;) Sen följde jag med Emelie upp till Lind´s, där skiljdes vi åt och jag gick in en sväng på Ginatricot :P Och det fanns en hel del kvar på rean ;) Hittade två par linnen för bara 49 kr ;D sånt gillar jag! :D Det ena va ett långt grått med spetts och det andra va lila/grått med dödskallar på ;) Sen hittade jag även en fin tunika i rosa/orange färg, kanske inte låter så snyggt men den kändes så somrig och härlig :D Så det fick bli den med även om den inte va på rean höhö :P Sen gick jag och "storhandlade" på Priso. Köpte ingredienser till smoothie :D så det ska jag göra mig en till efterrätt :) Hittade nämligen en mixer i skåpet som jag inte trodde att vi hade ;D Aa, men nu är jag hungrig som ett svin! Så det är bäst jag går och gör mat :P Herrååå! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback