Simhallen

Kom precis hem från Emelies och mitt mortionspass i simhallen :) Vi började med att simma 40 längder :P vilket är ungefär 1 km och det tog 30 minuter för oss :) jag trodde jag bara skulle klara max 10 längder, så jag är stolt över mina 40 längder ;) Och när vi gick upp från basängen så kändes det i benen kan jag lova, men det var en skön känsla på samma gång :) Sen åkte vi lite vattenrutshkana(? ursäkta stavningen hehe), och det va askul :P Sen solade vi 15 minuter, dyrt som fan, men tror det va ganska bra solarium så det va värt pengarna, plus att det va skönt att ligga där i värmen :P Sen badade vi bubbelpoolen innan vi gick upp och duschade och bytte om :) Och sen fikade vi lite :P Jag köpte en banan och en loka med smak av smultron och citron. Fast det fanns en hel del annat gott där i kiosken som vi gärna hade velat äta ;P Men om vi hade gjort det så skulle ju träningen varit förjäves, iaf skulle jag ha känt så. Men bananen va god ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback