Räddaren i nöden!

Jo visst ser ni ;) Det är Nathalie Önnerth det :D För hon kan hjälpa mig med alla mina problem angående bloggen :D Så tack snälla för hjälpen! Nu är det bara ett litet fel kvar, men fan jag bryr mig inte om det om det ska krongla såhär dant hela tiden, men det är iaf att när någon har kommenterat och skrivit in sin URL adress, eller va det heter, så kan man inte klicka på den länken och komma till den personens sida :S Lite lustigt. Kanske är det jag som har gjort något eller så är bara min dator extra cp idag. Men men. Vet någon vad felet är får ni GÄRNA skriva och berätta ;D för trots att det är ett sånt litet problem, så är det väldigt störande ;P För man vill ju ändå att allt ska funka!

Idag har jag varit lite på Ikano med mammasen och köpt en och annan onödig grej för pengar som egentligen borde sparas ;D Men ibland måste man faktist få unna sig lite onödiga saker, tycker iaf jag :P
Jäää, och nu ska jag snart till älsklingen :D <333 MYSIGT! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback