O.C

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR OC! Det är (enligt mig) den bästa tv serien som någonsin har gjorts! Jag kan hålla med om att dom sista säsongerna kanske ballade ur lite, och blev lite tramsiga, men fortfarande lika spännande ;D Det kanske låter fånigt, men när jag kollar på O.c då är jag nästan i en annan värld! Jag blir så uppslukad av serien. Det känns som jag är med i serien och känner precis vad personerna i serien känner. Jag har bara första och andra säsongen, än :P men jag ska fan köpa så jag har alla! varje gång jag ser sista avsnittet på första säsongen, när Ryan måste åka iväg till Chino igen, för att han ska hjälpa Theresa med barnet, och när han och Marissa dansar på Caleb och Julies bröllop och hon säger något i stil med "jag förstår varför du gör det här. Jag älskar dig", då spelar det ingen roll om jag sett det hundra gånger för jag tjuter som ett litet barn! Och det fortsätter jag att göra tills avsnittet är slut. Lika så när Marissa dör. Fast det är ju i tredje säsongen, men alltså, jag får gåshud bara av att tänka på det! Tänkte lägga upp en text på en låt som är med i näst sista avsnittet på andra säsongen(?), när det är bal och när man tror att allt ska bli bra, men vilket det inte blir.

Låten heter Fix You, med Coldplay, som jag fick veta av älskling nyss ;) <3

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


Som sagt, jag älskar O.c :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback