Morsning korsning

Kom precis hem från Vårdsberg, har varit där och skrittat lite på Galisia :) <3 Sen när jag va klar var det en timme kvar tills bussen skulle komma så då borstade jag Lill Klas lite med ;D Han är så himmla liten och söt! Men långhårig! Aa, som sagt. Kom hem precis och jag har såå himmla jävla ont i huvudet :/ Har haft det ända sen jag vaknade... Men då kändes det inte så här mycket :( Får väl vila lite. Det är säkert för att jag har ätit och druckit för lite, så man kanske skulle ta och dela en kebabrulle med älsklingen ;D Jag är bara sååå sugen på något fett! Och godis! Lakrisfiskar till exempel :D MMMMMMMMMMMMMMMM VAD GOTT!!!! Men nu ska jag gå och duscha :) Hej svejs!



Lill Klas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback