Min kväll med Honey <3

Kom precis hem från min älskling <3 Vi har kollat på film, ätit chips, ostbågar och choklad hihi :) Det är alltid lika mysigt att få vara med dig Björn! <3 Du är min stora kärlek och min bästa vän på samma gång! <3 Min högsta önskan här i världen är att få flytta ihop med dig, dela ett hem med dig och leva så resten av mitt liv! Du är mitt allt, du är som luften jag andas, livsviktig! Ibland när jag är ensam, och även ibland när jag är med dig, får jag en sån stark kännsla innom mig. Det liksom värker i bröstet och ögonen tåras, det är för att jag älskar dig så otroligt mycket! Det värker så mycket ibland att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Den värken kallas kärlek och jag har aldrig känt den så stark till någon annan som till dig Björn! Y

                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback