Mera snö...

Idag har jag jobbat. Och när jag höll på att släppa ut hästarna så började det snöa och det kom faktist ganska så mycket! Mja, hade det varit innan jul hade jag tyckt att det va jättemysigt :P men inte nu, nu blev det mest jobbigt hehe. Efter jobbet blev det att rida Molly en liten sväng, för idag har jag varit astrött! Hon va iaf som en explosiv bomb och tyckte allt va farligt, så jag höll nästan på att flyga av igen, men jag satt kvar höhö ;) Och nu kom jag nästan precis hem och fryser som fan! Så det blir en varm dusch och sedan hoppas jag på en härlig myskväll med älsklingen, med god mat och annat onyttigt ;D <33


Jag älskar Björn Lars Rikard Åhlin, mest av allt på jorden! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback