Magknip :(

Idag har jag jobbat igen. Och redan på förmiddagen fick jag magknip och det har suttit i hela dagen :( Inte ens när jag åt min medhavda "lunch" gick det över... Inte roligt :( Men annars har det gått bra. Skrittade och travade lite på Galisia när jag va klar :) Så otroligt mysig häst! <3 Sen hämtade mamma mig och då åkte vi till Molly och mockade och grejade. Red inte idag heller. Får se om jag gör det imorgon... Tvivlar på det eftersom detta väder ej är på min sida! Men nu ska jag duscha och försöka äta något :/ gör asont, ajaj! Sen blir det att va med älsklingen :) <3 och avnjuta den sista kvällen på helgen :) Älskar min Bearling så mycket alltså! Y



Jag och Galisia i ridhuset :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback