Lördagskväll med mammsen :)

Idag har jag jobbat och det har gått alldeles utmärkt :) Förutom att gubben som jobbar där på vardagarna va där och jag stör ihjäl mig på honom alltså! :O Det verkar som han tror att jag började rida igår och inte vet hur jag ska göra med någonting :@ Jag blir bara sååå jävla irriterad! Jag vet faktist hur man gör betfor och jag har faktist pratat med Katarina så jag vet vilka hästar som ska va inne och vilka som ska ut, och JA, jag vet vilka alla hästar är :@ Men aja. Ikväll va det egentligen tänkt att mamma och jag skulle träffa några kompisar till henne, men mamma mår inte så bra så vi ska se film och äta god mat ensamna ist :) Älskling har spelning med båda sina band ikväll i Norrköping, så lycka till min honey :D <33 Saknar dig massvis! (L)

                                                            
                                          Kvällens film blir Angel, med Helena Bergström :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback