Kommer inte på någon bra rubrik, haha!

Idag vaknade älskling <3 och jag vid halv 12 eller något sådant :) Då gjorde vi mat, köttbullar med stuvade makaronisar höhö ;P Sen blev det chokladmuffins med kladd i till efterrätt (a) Bakade dom igår, men dom va godare idag :) Men blev tyvärr ingen bild på dom för, jag kanske inte har skrivit det tidigare :P men min mobil som jag fick i julklapp har gått sönder, tvåan har spruckit så den är på lagning och har varit det ett tag nu :/ Och den mobilen jag har just nu funkar inte kameran på, så alltså blev det inga bilder på muffinsen, men dom såg faktist ganska fina ut ;) Jaja. När vi hade ätit gick älsklingen hem till sig och jag åkte ut till jobbet och skrittade Galisia en liten stund :) <3 Så jag har nästan precis kommit hem. Ska duscha och äta lite för sen ska jag till älskling och då blir det filmtime :D <3333 Monsters inc ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback