Gullig tant :)



Mina goda frukost :) Gjorde hallonsmoothie med choklad, där av färgen ;)
Kanske inte ser så gott ut, men den va asgod :D



Tog bussen ut till stallet, för det började snöa och det hade jag ingen lust att gå i :P Och bredvid mig på bussen sätter det sig en asgullig tant och börjar prata asmycket :P Bland annat om vädret, hon tyckte heller inte om när det snöade. Sen började hon prata om mina piercingar och sa att hennes barnbarn hade tagit en piercing i tungan och va tvungen att operera bort en bit av tungan för att den blev infekterad. Sen frågade hon om jag hade en i tungan och då visade jag ju såklart ;P Sen när jag kom till stallet så va jag duktig och putsade sadeln och ett träns :) Sen tog jag in Molly från en lerig hage och borstade henne :) <3 Och nu är jag hemma. Ska äta lite, tror det får bli stuvade makaroner och köttbullar, mmm va gott ;D


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback