God förmiddag!

Vaknade vid halv 10 av att Emelie skickade sms. Vi skulle ta en promenad idag, men hon kunde inte, det va det hon skrev i smset :P Tänkte sova en stund till, men nae jag gick upp ;) Det kanske låter konstigt, men ibland tycker jag det är mysigt att gå upp tidigt, göra lite frukost och sen sätt mig att kolla tven eller något sånt, och bara ta det lugnt :) Så det är det som jag ska göra nu. kanske inte är så tidigt men ändå ;D Senare ska jag till stallet. Funderar på att ta en promenad dit och sen bussen hem... Får se hur det blir. Molly har då fått en liten viloperiod nu. Så det kanske blir att skritta en sväng eller också så borstar jag bara lite och pysslar om henne :) <3 Älskar min lilla häst! <3 Tråkigt att det är sånt här väder/underlag :/ Det är hoppträning på onsdag sa Klara, men eftersom jag inte har ridit särskilt ordentligt på aa, ganska länge så känns det dumt att åka dit och hoppa när hon inte har gått så hårt på länge... Men nästa träning kanske, förhoppningsvis ;) Jäpp, men nu ska jag ut och göra min frukost, blir en hallonsmoothie och aa, något mer :P Har inte bestämt mig änu höhö :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback