Fredag :)

Nu har jag äntligen fått till en någolunda snygg blogg :) Tack vare hjälp av Nathalie, tack tack :) Den "duger" att se på nu iaf :P Fast om man går in på "kommentarer" så är det en hel del som inte är rätt :P Tex, att jag vill ha allt på vänster sida, och kommentarerna under "postat av" men jag vet inte hur man gör det, så det får väl va som det är, tills jag kommer på det ;)

Idag vaknade jag hos älsklingen :) <3 hade en assjuk dröm xD om enhörningar haha som försökte döda mig :O fast va jag vet så är enhörningar snälla(?) men inte i min dröm :P Sen när kl va runt halv tio så ringer min mobil och då är det min gamla lärare KULA :D Det kändes på något sätt bra att höra hans röst, för han va en sån snäll och bra lärare :) Han frågade om jag hade nummret till dom på Stive´s, eftersom jag hade praktik där för hundra år sedan :P Så antagligen va det någon elev nu som hade praktik där också, och så skulle Kula "hälsa på". Men tyvärr hade jag inget nummer dit, så hoppas att det löste sig ändå :) Och efter det samtalet somnade både älsklingen och jag om igen och sov till runt kl 12 :) sköööööööööööööööönt ;)
Blev att gå hem sen då och få skjuts till stallet av mamma. Nu går det fan i mig inte att rida någonstans :( Man får va glad så länge det går att skritta :( Jag vill ha vår NU!!!! Och just det. När jag skulle hämta in Molly från hagen så rymde Santa (a). Så jag fick jaga henne en stund men sen ringde jag in till Lottis och då kom hon och hjälpte mig så till slut fick jag tag på henne :P (Jennifer, om du läser det här så säg till Klara att hennes häst mår bra, fast hon är lite pigg)!
Ao, nu är jag hemma. Älsklingen kom upp en stund när han kom hem från Mjölby, men nu har han gått hem för att äta. Och själv ska jag äta pastasallad ;) mumms, har varit sugen på det länge nu så det ska bli gött som fasen!
Sen kommer älsklingen tillbaka och då ska vi väl hitta på något skojsigt som vanligt :D <33 Och imorgon är det jobb som gäller...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback