Ett år med min underbara älskling :D <3

Ett nytt år idag och det betyder också att det är ETT NYTT ÅR MED MIN UNDERBARA ÄLSKLING :D <3 Japp! För idag har vi varit tillsammans ETT HELT ÅR :D <333 Tiden har gått så himmla fort, men som man brukar säga: "Tiden går fort när man har roligt", wiiiiiiihooo :D Så idag blir det att mysa till det lite extra ;D <3

JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT MIN UNDERBARA BJÖRN LARS RIKARD ÅHLIN <3


Min nyårsafton igår var helt fantastiskt  :) Älskling kom hit vid kanske kl 19.00 och då gjorde vi mat, blev tacos, fy sjutton va gott det smakade ;D Sen satt vi och drack och spelade spel, yatzy xD och ölspelet :P Vet inte hur mycket vi fuskade, men som älsklingen sa ett par gånger "det är ju nyårsafton idag" haha :P Sen framåt 24.00 gick vi upp till Borggården och träffade en massa folk ;P (och fick raketer på benen :S) Sen efter ett tag skulle vi gå till La Scala(?), men dom stängde då så då gick älsklingen och jag hem till mig och åt änu mer tacos ;) MUMS alltså! Sen somnade vi sött i min säng :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback