En ny vecka...

Idag gick jag upp vid halv 11 :) Gjorde mig iordning och åkte till stallet. Blev en liten skritt plus travsväng idag med, som alla andra dagar, eftersom det inte går att rida så bra när det är sånt här dåligt väder/underlag, som jag kanske har påpekat ett antal gånger ;) Sen vid kl 15.00 mötte jag Emelie utanför stallet och då tog vi oss en promenad :) Sen gick vi och handlade och sen gick hem till henne och då gjorde hon smoothie(?) till oss :D Asgott var det :D Det måste jag prova att göra hemma, fast jag har ingen mixer... Men det kanske går ändå ;) Jäpp så nu kom jag precis hem alltså. Ska göra lite mat, duscha och sen träffa älsklingen :D <3 Och imorgon blir det simhallen med Emelie, för att mortionsimma lite igen ;) GÖTT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback