En mycket kall dag!

Jäpp, idag är det verkligen svinkallt! :O 14 minus var det imorse när jag skulle till stallet, brr alltså! Sommaren känns inte direkt innon räckhåll om man säger så :P Hade tänkt försöka rida lite "ordentligt" på fältet vid motorcykelaffären idag, men nae, det hade jag ingen lust med när det va så kallt så det blev en liten sväng vid ån ist :) Huvudsaken är att Molly får röra på sig för uj va överskottsenergi hon har nu när det inte går att rida "ordentligt" någonstans typ. När vi va tillbaka efter våran lilla tur ut i det kalla snölandskapet hade hon frost i skägget <3 så himmla söt haha :P Nu har jag gjort iordning mig för nu ska jag, älsklingen, mamma, Oscar och Emil (Lottas barn) på bio och se Madagaskar 2 ;) Efter det blir det Mc Donalds mums ;D



Hjälpte även mammsen med att ta bort granen... Och jaa, den barrade ju inte liiiiite om jag säger så haha xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback