Välkommen till ditt nya hem Molly <3

Idag när jag jobbat klart hjälpte Katarina mig att hämta Molly. Så nu står min lilla snuttis i Vårdsberg med alla andra hästar :D Molly var jätteduktig, gick in i den lilla lastbilen hur enkelt som hellst, såg inte ut som hon va ett dugg ovan att åka i den :P Och väl framme i Vårdsberg hälsades hon välkommen med hjärtliga gnäggningar från alla hästar i lilla stallet, där Molly ska bo :) Jag trodde Molly skulle bli lite orolig och sådär, med tanke på så mycket nya hästar och ny box och sådär... Men väl inne i boxen började hon äta i lugn och ro :) Och i mellanåt slängde hon en blick ut genom fönstret som hon har i boxen, för det va ju såklart mycket nytt och spännande :P Det här känner jag kommer bli skitbra! Och Magda sa att hon kanske fixat tränare till stallet :O WOW alltså! :D Ridhus och tränare på samma gång :D Slippa åka någonstans för att träna, bara gå dom ca 35 metrarna till ridhuset :D kan det bli mer perfekt? ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback