Tandläkaren

Idag har jag varit hos tandläkaren. Inte det roligaste precis :/ Men det gick bra och jag hade inga hål :) Eller, jag har början till hål, men det har jag haft ganska så länge och det är inte heller säkert att det blir hål. Det gäller att vara noga ;) Sen kunde jag stolt berätta att jag har slutat röka ;D Mina piercingar va det heller ingen fara med, dom hade inte skavt på tänderna men jag skulle hålla lite koll på det. Fast jag tänker inte ta ut dom i första tagen ;O Sen efter tandläkarbesöket åkte mor och jag och handlade lite mat och sen fick jag skjuts till stallet. Mockade och fixade och sen gick jag och hälsade på Molly i hagen och matade henne med morötter :) <3 Det tyckte hon va smaskigt och hade kunnat tänka sig mer för hon började att bita i mina vantar när morötterna va slut :P Min lilla häst är såå sööt :D <3
Nu är jag hemma. Ska äta och sen ska jag vila mig. Förstår inte hur man kan va så trött fast man inte gör något ansträngade :P Men hej så länge! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback