SURPRISE!

Idag har jag först haft körlektion på morgonen/förmiddagen. Och efter det har jag gått på stan and köpt All Hearts Day surprise too my honey xD HAHA! (Jag kan översätta för er som inte förstår min braiga ängelska: Alla hjärtans dag överraskning till min älskling). Men va det blev säger jag inte :P Men jag tycker iaf att det är något väldigt gulligt och sött, hoho ;D Sen köpte jag även one surprise too my mother, and one too Anders ;) Och efter stan tog jag bussen direkt till stallet. Mockade och grejade, tog även in Molly och borstade lite :) <3 Det ska verkligen bli skönt med ridhus snart! På fredag/lördag är det bara två veckor kvar till vi flyttar :D WOHO alltså! :D

Nu ska jag nog ta och fräscha upp mig med en dusch ;) och sen äta lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback