Söndagar

Nu är det redan måndag igen :O WOW och bara några dagar kvar till vi flyttar Molly till Vårdsberg :D Det kommer bli så jävla perfekt! :) Längtar så himmla mycket efter att få rida henne igen. Har inte ridit henne typ på en månad...? Sjukt! :O Jag tror inte hon heller tycker det är så kul att bara gå och slöa, för hon äter inte ordentligt :/ Men jag tror inte att det är något allvarligt. Men skönt ska det bli med ridhus och allt :D

I helgen har jag då som sagt jobbat, som vanligt ;) Och då blir det nästan som att söndag är fredag för mig. Alltså att helgen känns som en hel arbetsvecka och sen när söndagen kommer så är det fredag :P Och det är en ganska skön kännsla när man vet att man får sova ut dagen därpå :) Fast jag sov hos älsklingen <3 inatt, och han började ju skolan idag 8.15 så jag gick upp när han gick upp och gick hem :P Fast tror att jag ska sova lite nu :) framför tven thehe. Känner att jag börjar få en sådär ont-i-huveudet-för-att-jag-sovit-förlite-kännsla :P Så får det bli :)

Jag älskar Björn Lars Rikard Åhlin, mest av allt i hela världen! Y

Kommentarer


Postat av:Nathalie

haha, tack! Hade glömt bort den dagen, men nu står den med ;)

2009-02-23 @ 19:59:14
URL:http://nathalieonnerth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback