Sjukt med snö :O

Alltså va fan är det här! :( När älsklingen och jag tittade ut genom fönstret när vi hade vaknat upptäcke vi att det snöade och att det redan låg en massa snö på marken. Jag vill inte ha mer vinter nu, jag vill ha sommar och varmt! :( Fast det är ju bara februari så det är väl en vintermånad? Så antagligen kommer det va kallt ett tag till. USCH!
Idag ska jag ha körlektion. I snövädret, hm... Fast det är ju bra träning :) Kommer faktist inte ihåg om jag hade en dubbel lektion eller en vanlig :P Men hoppas att det är en vanlig, för jag tycker inte om att köra dubbel. För om det inte går så bra så är det jobbigt att sitta och kör länge och det går mer dåligt. Bäst att klä på sig varmt också, brrr!

Kommentarer


Postat av:Nathalie

tack :)

2009-02-05 @ 23:00:03
URL:http://nathalieonnerth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback