På Anders jobb

Nu sitter jag på Anders jobb. Har lånat en av deras braiga datorer för att skriva några dussin olika cv:n som jag ska skicka iväg till lite olika ställen och förhoppningsvis få jobb. Annars blir det att gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen, för nu kan jag inte va arbetslös längre :/ Jag har nästan börjat få lite panik, va fan ska jag göra liksom? :O Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med, för jobba i delikatessdisken i någon mataffär är det SISTA jag vill göra, för efter min praktik på Hemköp har jag lite skräck för sånt, för dom va så jävla taskiga där! Men aa, jobba på något café skulle vara kul, eller typ någon klädaffär. Men det löser sig nog till slut. Hoppas jag iaf! :O För äsklingen och jag ska flytta ihop :D Eller, mamma och jag kan inte bo kvar i den lägenheten vi bor i nu, för den är så dyr. Så då frågade mamma om jag ville bo själv, och det är klart det skulle va kul, fast helt själv vill jag ju inte bo såklart :P Älsklingen måste ju flytta med isf <3 Så därför ska vi se om det är lösbart :) Så mamma ska typ hjälpa oss med ekonomin tills vi kan sköta det själva isf. Men utan jobb vill man ju faktist inte vara, så nu jävlar ska jag ligga i och vara duktig och söka massor :D

Förut idag bjöd Anders mig på lunch :) MYCKET gott! Blev pastasallad med kyckling, min favoriträtt nu nästan hihi :) Sen va jag även tvungen att köpa lite onödiga och bra skaker på stan medan jag ändå va där :P En hårspray och en tub vax på H&M :) Sen ett par rosa solglasögon på Ur&Penn. Det kanske va liiite onödigt, men har alltid velat ha ett par rosa solglasögon och hittade ett par förra sommaren men köpte dom aldrig... Men dom här kanske inte va dom allra snyggaste, men ändå lite coola och söta :) Och dom va ju billiga, 20 kr bara ;) Sen köpte jag även ett svart diadem med en stor rosett på (a) Typiskt mig, fast måste bara säga att med ett sånt kan man både känna sig snygg, söt och vacker, för det passar liksom till allt.
Hade tänkt att åka och rida Galisia i Vårdsberg senare idag, men klockan rinner iväg här ser, och mamma lämnade en lång lista innan hon åkte iväg till jobbet i Stockholm, på allt som måste göras hemma innan hon kommer hem från Stockholm igen. Så, det blir nog att storstäda ist för att rida....


Kommentarer


Postat av:Bearling:D

WIHHOOO <3 :D:D

2009-02-13 @ 12:06:17


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback