Ledig idag :)

Idag tog jag ledigt från jobbet för vi skulle åka till mormor och fira henne, eftersom hon fyllde år 81 år i onsdags :) Men fast att jag va ledig så gick jag upp tidigt, redan kl 7.00 ;) För jag sov hos min älskling <3 fast vi inte hade bestämt det, för han skulle ju åka till  Oskarshamn och spela in demo idag :) så hoppas det går bra honey! <3 Så när han gick upp så gick ju jag med upp :P Då gick jag hem och åt lite frukost och sen åkte jag till stallet och grejade lite. Sen fick jag skjuts hem av mamma, gjorde mig iordning och sen kom Anders och hämtade oss och så åkte vi till mormor. Och hos mormor äter man så man spricker :P för hon lagar så himmla god mat, MMMM! Så det va lika gott idag som det brukar ;) Och föresten, jag och Emelie skulle ju va nyttiga, men jag måste erkänna att jag har fuskat ganska så mycket :( SÅ NU FÅR DET FASEN BLI ÄNDRING PÅ DET! ;D Men iaf, kom precis hem från mormor för en liten stund sen. Mamma ska åka till Anders och jag ska va hemma, ensam :( utan min älskling <3 För han kommer inte hem förren imorgon :'( Så jag får ta mitt godis som blev kvar sen igår och krypa ner under täcket i soffan och gosa med katterna och se på tven. Sen tänker jag gå och lägga mig tidigt, eftersom jag ska jobba imorgon. Mm det låter bra tycker jag, så får det bli :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback