Fredag kväll

Idag har mammsen och jag flyttat lite hö och grejer som Molly inte behöver, ut till Vårdsberg :) För det är ju nästa fredag som hon flyttar ut dit :D Det ska bli mycket skönt. För nu har det lila täcket gått sönder vid baken också :O Jag fattar det inte alltså... Två täcken på två dagar... Mmm. Och när jag ändå va ute i Vårdsberg så gick jag med Twain och Baronese lite och dom va galna haha :P Sen red jag även Galicia lite :)
Och nu ikväll har jag inte gjort mycket. Ätit och kollat på tven. Älsklingen är och målar i replokanen, hoppas det blir fint :) Saknar honom massor massor massor masssssssssor!!! (L)
Men nu så ska jag gå och knoppa. Sova alltså ;) Ska ju jobba helgen så det gäller att va pigg och alert :)
SOV GOTT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback