Barbacka i snön <3

Idag vaknade jag hos älsklingen <3 som så många andra mornar den här veckan ;) MYSIGT! Älskar det alltså Y Då gick jag hem och åt lite och sen tog jag bussen ut till stallet. Och idag blev det en härlig barbackatur i snön :) <3 Det märks att Molly saknar att få bli riden (hon har ju fått lite vintervila nu) för hon trippade fram med öronen spettsade framåt och va piggelin :) thihi! Min lilla häst är bara för härlig! Älskar henne så himmla mycket alltså :) Y
Och efter stallet tog jag bussen hem igen, fast gick av i stan och köpte den största godispåsen jag någonsin köpt tror jag :O 63.50 kostade den på Hemmakväll (a) och om man köpte över ett kilo (vilket jag nog gjorde) så fick man det billigare, men trots det så kostade den ändå 63.50 :P hehe, jo men det är ju fredag idag, FAKTIST :) Så ikväll blir det mys med älsklingen, ska äta mat där med hans familj, sen ska vi nog se en film och bara myyyyysa :) <3 Fast inatt kan vi inte sova med varandra :( För älsklingen ska upp tidigt och åka tåg (vet inte vart :P) för att spela in en demo :) Så då får vi gosa till det ordentligt nu ikväll :D Y

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback