Trötter...

Ikväll blev det lasagne med familjen :) Sen va älskling "tvungen" att gå hem för han skulle ut ikväll :P Så då har jag, mamma och Anders kollat på Flickan som lekte med elden. För mig va det min 2 och ½:e gång, men hade ändå inget annat för mig och den är ju så spännande! Och nu vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra. Är bara så himla trött så jag tror det får bli sängen tidigt! Brukar ju alltid gå ut med Teddy runt kl 22.30-23.00 men tror jag ska gå ut med honom 22.00 och så får jag gå ut med honom lite tidigare imorgon bitti. Både igår morse och imorse gick jag ut med honom första gången vid ca 6.30-7.00 på morgonen och då hade han hållt sig ändå från kl 23.00! Han lär sig att knipa den lille ;) Men tror inte att han kan hålla sig från kl 22.00 till 6.30 imorgon, så det blir nog att gå upp kl 5.00 och gå in och sova en stund till sen :) Men det gör inte så mycket.

Imorgon blir det även stallet på morgonen :) Har bestämt att Molly ska få gå ut i hagen för fösta gången på typ en vecka eller nåt? Kan bli kul att se hur hon beter sig. Men jag hoppas hon är lugn och inte hoppar omkring och far för mycket så hon vrickar till sig änu mer. Men hon ska bara få gå ut medan jag är i stallet och fixar och donar, så jag kan hålla lite koll på henne och sen ska jag ta in henne igen innan jag åker hem. Så det blir säkert bara en timme hon får vara ute ungefär. Helt lagom till att börja med.

Men nu ska jag plocka ihop lite saker som jag ska ta med till stallet imorgon, sen blir det ut med doggen och sen sängen! Hoppas ni har haft en trevlig lördag, för det har jag haft! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback