Tacka vet jag mössor!

Fy fabian va kallt! Men här ska inte klagas, det är vinter och snö och då ska det va kallt :D Så tacka vet jag mössor! För uj va det blåser idag. Förr i tiden (haha kanske för typ 1-2 år sedan) då hade jag aldrig mössa förutom i stallet. Jag var sååå rädd att frisyren skulle förstöras. Haha så fjollig man kan va alltså! :P Nu är nog mössan Guds bästa uppfinning enligt mig. Jag går nästan aldrig ut utan min myssa!

Kom precis hem från stallet. Frös gjorde jag ju inte iaf haha. Hade tagit på mig nästan alla kläder jag kunde hitta i skåpet, så jag blev nästan lite svettig haha! Blev en promenix i ridhuset med Mollsan och idag va hon lite pigg för hon skuttade bredvid mig hihi. Sen packade jag även lite saker som jag ska åka och lämna i Linghem imorgon, så jag inte har allt på lördag, för det är då som jag och Molly flyttar mot nya äventyr :D

Men nu - en varm dusch och sen antagligen ikano med älskling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback