SVINKALLT!!!!

Idag är det verkligen så jävla kallt ute! Höll på att dö när jag va i stallet. Så mina vinterridstövlar som jag har beställt är värda att vänta på om man säger så, för fy fan va jag frös om fötterna! Och det brukar jag alltid göra, för jag har aldrig rätt skor på mig... Tror även jag ska skaffa mig ett par trästigbyglar, för det går fan inte att ha vanliga nu när det är så kallt :P Meeen som jag har sagt tidigare, man ska inte klaga nu när vi för en gångs skull har fått lite vinter :)

Och imorgon är det redan nyårsafton! Så idag ska jag och älskling handla mat och förbereda till imorgon, för då ska vi ha tre-rätters middag :D och sen blir det nog att gå ut en stund. Ska bli så himla mysigt! Har sett fram emot den här dagen :) ♥ För sen vid 12-slaget så firar ju jag och älskling 2 år tillsammans! :D 2 hela år, det är ju bara så underbart! :D

Men nu ska jag ta och vila mig en liten stund. Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback