Snöstorm! :O

Kenta: "Är du en sån som tror på snö?"
Jag: "Nae, jag är en sån som hoppas..."
Kenta: "Ska du ha snösulor då alltså?"
Jag: "Nae, för om jag tar det blir det ingen snö och
om jag inte tar det så blir det så och då får jag ju som jag vill"



Jäpp och idag är det snöstorm! För jag tog inga snösulor på Molly igår när Kenta va i stallet och skodde henne :P Och jag hoppas verkligen att detta ligger kvar till jul! För det skulle verkligen va så himla mysigt :D

Stallet på morgonen idag. Ej plogat på vägen = snorhalt, men man är ju en van bilförare vid det här laget höhö ;) Lite promenad i ridhuset med skruttan ♥ Och lite fix i stallet.

Nu blir det en dusch, lite food och sen ska jag pulsa iväg i snön till Sensus för att göra en "halvtids-utvärdering" kan bli spännande. Jag har ju så mycket positift att skriva haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback