Scones

Imorse vaknade jag och va så fruktansvärt trött! Jag visste bara inte vad jag skulle göra. Mådde nästan illa och va svimfärdig. Så jag skrev ett mail till dom på Sensus, att jag blev hemma, fast till dom skrev jag att jag hade ont i huvudet hihi, och så sov jag ut! Trots det har jag varit trött hela dagen och höll på att somna nu i soffan på eftermiddagen...

Molly är fortfarande halt... Hon haltar inte speciellt mycket som tur är, men hon markerar. Så får se hur hon ser ut och känns imorgon. Idag va hon iaf helt galen när jag longerade henne i ridhuset för att se hur hon gick. Bockade och hade sig :P Och så flaxade det upp en massa duvor och då for hon i luften som en galning haha! Fin är hon iaf när hon är klippt :) Kände nästan inte igen henne när jag skulle hämta henne i hagen.

Min söta underbara älskling kom upp hit till mig vid sisodär... Halv 4 kanske och har varit hos mig ända sedan det :D Vi har kollat på tven och bakat scones och smskat på :D Mycket mumsigt! Sen tog vi med Teddy på en liten promenad hem till Björn för att hämta lite grejer :) Och nu har vi precis kollat klart på Ullared och Grannfäjden. Haha två helt sjuka program alltså, men roliga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback